Pers Pagina

Tel: +31(0)20 26 126 55
Facebook: https://www.facebook.com/JakeshakeEU
Instagram: https://www.instagram.com/jakefood/
Foto’s: Ga naar onze persfolder en krijg toegang tot hoge kwaliteitsfoto’s.

Bedrijfsinformatie

Oprichting: 2015
Gevestigd in: Groningen, The Netherlands
Mederwerkers: 12

Ons verhaal.

Jake is compleet voedsel. Compleet voedsel voorziet in elke voedingsstof die je lichaam nodig heeft. In 2015 introduceerden we ons eerste complete voedsel, de shake. Sindsdien hebben we gewerkt aan verdere ontwikkeling. De ingrediënten zijn vervangen en de smaken zijn verbeterd. De Vitaminbars en later de limited edition shakes zijn toegevoegd en de maaltijden zijn makkelijker geworden. En we blijven nieuwe producten maken en testen, zodat jij gezond kunt blijven.

Alle ingrediënten in Jake zijn zorgvuldig geselecteerd om bij te dragen aan het voedingsprofiel van de shake & de reep. Dat betekent dat Jake je al het goede geeft, en niet het slechte. Jake is lactosevrij, dierlijk en veganistisch. De 26 vitaminen en mineralen zijn toegevoegd volgens de aanbevelingen van de Europese Autoriteit voor Voedselveiligheid.

Lees alles over ons.

Drumroll please ..

Er komt iets groots aan.

09-09-2020

Kun je raden wat het is? Doe mee aan de wedstrijd op Instagram. Oder de juiste antwoorden geven we een doosje van dit nieuwe product weg! Klik hier om naar Instagram te gaan.

Boy_preview

Dit is de truc voor iedere man die altijd zijn ontbijt vergeet

18-03-2019

Omdat je je dag (bijna) niet slechter kunt beginnen dan zonder goed ontbijt.

jake1-1550830572

Zo makkelijk kan een volwaardige, eiwitrijke maaltijd zijn.

08-03-2019

Smoesjes zullen altijd blijven bestaan, oplossingen ook.

#Jakefood